Jag bygger, bygger upp o du river, river ner

Så grymt trött på när man har "vänner" som drar ner en hela tiden. När man vill göra något och vännerna gör motsattsen. Eller när de rent av är falska rakt igenom. Så är det med de flesta av mina "vänner" därför ska jag denna sommaren starta om från 0. 
 - Du gör mig så lack! - 

Dock ska jag nog ändra Du till Ni, för det är inte bara en vän, utan flera stycken. 
Brukar inte använda bloggen för att skriva om hur jag har det med vänner och sånt, men måste bara få detta ur mig.
Jag kanske inte passar med alla, men det är sån jag är, ingen som kan acceptera det...? Jag är en ganska ärlig person. Mina vänner är med folk men när dom inte är med säger dom "åhh, nej vi frågar inte henne...." och massa. Jag själv har blivit utsatt för det. 
Då känner jag, vill dom inte vara med mig, fine, säg det då!? Försök inte le bort det och säga att jag är "världens bästa vän" och allt annat man hör. 
Nu är det fan slut med sånt! Jag behöver inte erat jävla skitsnack.

Jag har mina hästar, en speciell person och självklart familjen. Detta är verkligen inte menat till alla mina vänner utan några. 
Har vänner som är vänner, inte "vänner", det är stor skilland. 

Förlåt för detta inlägg, var bara tvungen att lätta på hjärtat lite. Är lite lagom förvirrad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin