usch..

Just nu känner jag bara för att gråta, sitter och lyssnar på massa fina låtar, har ni några som får tårarna att tränga fram är det bara att langa!
Nu är jag så känslig... Ibland kan jag spela oberörd av allting, men när jag väl sitter här vid datorn på kvällen kommer allt över mig och det är inte så enkelt som det verkar..
Nu när jag börjar gymnasiet ska jag bli en ny person, det har jag lovat mig själv. Trivs inte som jag är nu, sårar folk, säger saker som vänds mot mig och litar helt klart på fel personer. Det ska ändras.
Jag ska inte längre alltid göra som mina vänner råder mig eller ber mig, ska gå min egen väg, efter mina känslor, mitt hjärta!
Förlåt, kände bara att jag var tvungen att skriva av mig.
Förresten städade jag i stallet förut, bilderna kommer om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin