veteallergi...

Åhhh, vad ska jag göra, satt och tänkte på det här med min allergi, kan ju först och främst säga att det är inte konstigt att min mage sväller, låter och jag får fruktansvärt ont efter jag ätit eftersom det är vete i nästintill allt man äter.
Kakor, bröd, pasta, KEBABRULLE </3 Allt jag typ lever på! Visade tydlig allergi mot ananas också, det som är så gott! Jaja, vad ska man göra!? Får gå några behandlingar och hoppas jag blir botad. :) 
Oerhört seriös bild!
Nu ska jag ut och sola, försöka att inte tänka på all mat jag inte kan äta...
På matsedeln idag severas det lax, MUMS! 
Ska ha en riktigt myskväll med mamma idag, vi ska göra Marängswish och kolla på Sverige - England! Innan det har vi planerat in att åka och fika, och gå en promenad, även gå en sväng här hemma med hundarna, myyys! 
Hästarna ska få sig varsin genomgång med borsten sen med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin