skärpning.

Usch, nu ska det bli ändring, mer häst, mer blogg, mindre fb och mindre flöt utan att göra något alls!
Dock har jag massa inlämningar som ska in!
Men känns rätt gött att alla nationella är färdiga! :D Har "bara" ett mega stort svenska prov kvar... gah.. dör på detta!
Har inte hunnit rida så mycket det senaste, men ska ge mig ut på en tur om en stund, ska bort och klippa mig kl 5 så ska plugga en stund till sedan åka dit. Sen blire ut med honom, och troligtvis en runda med lillen och förhoppningsvis hinner jag cykla en sväng med ena hunden med :D GÖTT! Rör aldrig på mig, det ska bli ändring på!
längtar till bruna ben och sooooommar! <3
Nå, vad vill ni läsa om!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin