Djur - Häst - Trav

Som rubriken säger, just för tillfället går jag travutbildningen, det är meningen att man ska testa på de olika inriktningarna nu i ettan för att sedan i tvåan välja vad man vill gå. Dock har jag redan beslutsångest!
Älskar verkligen allt med travhästarna och det lilla mysiga stallet med 8 hästar, läraren, folket, ja allt. Men jag sökte ju till skolan för jag ville utvecklas som ryttare. Och jag blir så otroligt ridsugen när jag är där nere. Varför kan man inte gå båda linjerna, i en!?
Åh, panik!
Mind Mover - Molle (honom har jag kört 2-3 ggr och ridit monté på en gång! 
Lady Bianca - Bianca (min personliga favorit, otroligt pigg och snabb. Kört henne 1 gång.) 
Quiddich - man kallar honom bara Quiddich. (Kört honom 3 ggr tror jag, han är känslig, pigg och lättar fram innan man ger sig iväg, spännande! ((han är halvbror till Bianca!!)) )
 
Här fick ni se tre fina travisar, har inte kort på alla så ni får se dom andra någon annan gång. Det har kommit två nya till stallet nu med. Håkan och Frippe. Endast körda, 6år, Håkan är hela 1,71 i mkh!! Honom ska jag "rida in" Har änsålänge hängt över honom och suttit barbacka på han! 
Det var spännande!!!
 
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin